Alla inlägg den 9 december 2008

Av J - 9 december 2008 21:45

Äntligen klar med tvätten, skönt att ha det avklarat!

Nu ska jag försöka sova, hoppas jag lyckas. Vill komma upp i bra tid

imorgon också.



Sov så gott. : )

Av J - 9 december 2008 17:36

Dagens outfit..

Svart långtröja från Cubus

Byxor från Bikbok.


Dags att slänga de byxorna nu. Alldeles för stora :(





Av J - 9 december 2008 17:28

Vilken lång dag det har varit, fast den har gått fort. Hunnit med mycket!

Först arbetsförmedlingen, skrev in mig och har bokat in några möten.

Sen strosade jag runt lite, köpte skruvmejslar och grejsimojser till gardinstången, gardiner och lite annat smått och gott.

Blev dock ingen Latte Machiato, men en cola zero. Lika gott det.

Sen Berit, det gick bra. Efter det handlade jag kattmat, fick en jättesöt kalender som jag har hängt i köket.


Nu här hemma har jag fixat i köket. Satt upp gardinerna, dock var gardinerna kortare än vad jag trodde, men de får duga så länge.

Mammi, nu skulle du sett mig när jag stod och skruvade och fixade

med den jevla gardinstången :D

Sen försökte jag få upp julstjärnan, men jävla skitsak med en jävla skitbeskrivning. Rev sönder skiten och nu hänger bara lampan i fönstret, haha. Inte så snyggt, men är bara tillfälligt!

Fixat med ljus och ja. Gjort mysigt här i köket. Så nu har jag datorn här.

Just nu är köket det enda rum jag vill vistas i pga av att det är det enda rum som faktiskt ser bebott ut. Längtar tills jag får möbler till vardagsrummet! Nu ska jag tvätta klockan sex, efter det blir det nog

sova om jag kan, är helt slut. Så jevla trött!


Har kommit på julklapp till mammi, Emi och Najja nu. Ska nog beställa dem ikväll. Nä, nu ska jag röka och fixa lite i mitt block :D


//

Av J - 9 december 2008 10:55

 Mm, det ska jag nog unna mig sen, kanske!



Nu börjar jag piggna till liiiite iallafall!

Ska snart dra mig in mot stan! Köpa kaffe så jag blir pigg!


Idag kom armbandet som är priset i tävlingen. Fick med presentpapper

också. Det är så fint! Hoppas jag vinner, annars kommer jag lätt beställa

ett till mig själv ändå : )


Tvätta ikväll också. Skönt att få det gjort!


Nu ska jag fixa innan det blir stan!


//

Av J - 9 december 2008 09:19

Det har varit en hemsk natt. Längesen jag sov så dåligt. Legat och vridit mig. Somnade vid fem och vaknade vid sju. Helt slut. Men kan inte somna om. Ingen idé nu heller!

J ringde. Måste tydligen fixa en sjukskrivning imorgon för att få hjälp för dec. Skitkul! Hoppas jag kan fixa det, ska prata med Berit om det idag!


Idag ska jag till stan, träffa Berit. Sen köpa gardiner.

Skicka massa paket. Sen hem och bara ta det lugnt. Orkar fan inte

göra något vettigt idag :P


Aja. Nu ska jag försöka vakna till lite...


Skriver mer senare.


//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards