Alla inlägg under december 2008

Av J - 5 december 2008 17:26

Jag kom på värsta bra idén.

Jag har fortfarande inte skaffat en julkalender (vilket är ett måste varje år, hur gammal jag än blir). Har inte hittat rätt. Vill inte ha en vanlig tråkig!

Så, jag tror fan jag ska göra en egen :D

Vet dock inte vad den ska innehålla eller hur den ska se ut. Men det ska

jag klura ut :D Typ. Måndag blir det nog en Cola Zero, Haha!

Variera mellan saker, dryck, och kanske någon liten godisbit som inte

innehåller allt för mycket kcal. Det hindrar mig från att hetsa också.

Det är bra!


Blä, vad tråkigt jag har! Fryser om fötterna! Ska nog bada sen när Tradera-auktionen är slut!


Av J - 5 december 2008 17:20

Så uttråkad. Sitter och kikar lite på Tradera. Pälsvästen jag hade budat på vann jag inte, så tråkigt!

Nu har jag budat på ett "Kläd/smyckes/assocear/smink/skor -Paket!!st.34-36"


Åh, hoppas jag vinner det. Är ca 3timmar kvar på auktionen, så blir väll att sitta här så att ingen budar över det ^^


Det innehåller

 5 klänningar
13 linnen och toppar
2 Byxor/Jeans
4 tröjor
4 skärp

+ massor av smycken,assocearer+ lite smink

Får hoppas det är snygga kläder :P

Aja.. Ska kika vidare...

Av J - 5 december 2008 17:09

På söndag skriver jag in min vikt + mina mått! MhM!

Av J - 5 december 2008 16:52

Hossan ringde nyss. Ska dit på söndag och prata jobb. WOHO :D


Av J - 5 december 2008 16:36

Jag vaknade runt halv ett, hörde inte väckarklockan. Missade mitt möte.

Inte bra alls, måste ringa på måndag och få en ny tid, måste fixa det!

Har varit helt seg idag, beror nog på att jag tog lugnade+sömnmedicin så sent.


Tog bussen in till stan vid ett, drog till TS och kollade vilken tid R är. Klockan 9 på måndag morgon. UhU! Sen skulle jag läsa igenom FU, 400sidor. Klarade 3. Sen ville jag inte mer. Känns bättre att inte läsa. Vill inte veta.

Sen blev det hemköp. Köpte cigg, hårfärg och tre cola zero 0.5L

Sen hem!


Hatar när jag planerar men inte får något gjort.


Ikväll ska jag färga håret svart. ÄNTLIGEN!

Se på film, Idol och bara slappa. Ska planera lite för helgen också.

Meningen att jag ska ut med David ikväll, men orkar inte. Sjukt seg.


Aja, uppdaterar väll sen...


//

Av J - 5 december 2008 15:56

Lyssnar på Matchbox 20 - Push!


Senast jag hörde den var exakt för 1 år sen, haha!

Älskar den! Underbar, underbar, underbar!

Ska vara den akustiska versionen. :D

3

Av J - 5 december 2008 02:24

3 dagar kvar!

L.L

Av J - 5 december 2008 00:32

Jag fick precis ett sms från L.L


Vad fan pratade jag in på hans svarare igår? Pinsamt.


Men, nu har vi bytt datum på när vi ska ses. Han är sjuk stackarn, och

jag, jag har annat att göra. Så i januari åker jag dit.


Ih. Nu smsade han igen.


"Du behöver aldrig mer vara rädd"

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards