Alla inlägg under december 2008

Av J - 15 december 2008 23:32

Ska upp om 4 och en halv timme, så skiter i att sova!

Sova kan jag göra imorgon :D

Testade nyss min kjol som jag hade på Arvikafestivalen.

Den är stor nu. Woho på det. Slänger nog in en bild sen kanske.

Emii, syster yster. Bli inte tjuurig. Jag ska ta tag i det! Jag har börjat,

och jag kommer vinna kampen! Jag älskar dig. Tack för att du pratade

med mig i telefon förut. Tack vare dig som jag mår bättre nu!

Och jag kommer hem på jul. Och då ska vi njuta och ha det helt

underbart! <3


Mitt humör pendlar som en berg o dalbana. Ena stunden bryter jag ihop

och storgråter, för att sen må bra och sen gråta igen. Tror det är PMS på ingång. Och säkert mycket nerver inför morgondagen! Är ju så längesen, så klart man är nervös.


Eftersom jag älskar att göra listor så ska jag nog göra en lista över

saker jag ska göra när det känns som att allt faller! Och börja ta medicinen regelbundet :P


Aja. Slänger in bilden i nästa inlägg. Får se om jag tar bort det eller ej sen.




Av J - 15 december 2008 20:37

Jag har sånt magknip så det känns som jag ska dö :P

Visste iofs att det skulle bli så här. Magen är väll inte van...

Men blää. Sprungit och spytt i snart en timma. Och nej Emi, det är inte självmant!


Ska jag vara helt ärlig så minns jag inte när jag åt riktig mat som jag behållt senast. Så det är väll kanske därför kroppen reagerar som den gör.

Ser fortfarande gravid ut, irriterande. Vill ju att magen ska vara lika platt som den var imorse imorgon när jag träffar Daniel :P

Hoppas det sjunker under natten.

Har inte fixat något ännu. Funderar på om jag ska gå och lägga mig och

försöka sova. Ska ju upp vid fyra... Så fixar jag allt då.


Ja. Det ska jag nog försöka med. Så blir att svara imorgon på kommentarer istället :P


Gnatt!

Av J - 15 december 2008 17:34

26 min kvar tills jag kan ringa och boka besök. Woho.

Av J - 15 december 2008 17:17

Det märks att min mage inte fått behålla mat på väldigt länge.

För en halv timme sen var den helt platt. Nu, nu är det jättesvullen!

Ser gravid ut! Och ja, jag har ångest som fan och vill spy. Men jag ska inte.

För idag vinner jag den kampen!

Av J - 14 december 2008 20:45

Nu är det "bara" ett hg plus sen imorse.

Kommer vara nöjd imorgon bara jag gått ner 1hg :P


Min träning idag.

Hopprep: 1000hopp
Situps: 100
Benlyft: 50
Dampa (dansa till en låt med mycket tempo): 4låtar
Promenad: Till Lidl och hem. ca 5000steg.
Jag är ganska nöjd!


Nu ska jag se film.


Svarar på kommentarer imorgon!



Av J - 14 december 2008 20:03

Det är okej. Det är helt okej!


kvällsvikt. 53.9kg

Två hekto mer än imorse, men det kan nog vara all cola zero och allt vatten jag drack nyss :P Hoppas på det iaf. Nu ska jag göra träningsövningar.

Av J - 14 december 2008 19:30

Fan ta mig! Har varit duktig så jävla länge. Så kommer en jävla hets!

Hej då självkontroll, hej hets+stoppa fingrarna i halsen!



Jag blir så förbannad på mig själv!

Men jaja, jag visste att det skulle ske förr eller senare. Får börja om

på ruta ett imorgon. Inte försöka att bli allt för deppig pga av det här!

Alla får bakslag någon gång! MhM!



Av J - 14 december 2008 11:40

Börjar bli på bättre humör nu, ska inte låta det här förstöra för mig!

Har gjort ett träningsschema som jag ska följa idag, skriver in det i bloggen ikväll! Nu är jag jättepeppad : )


Hoppas segheten försvinner snart :P


Så jääävla skönt att jag börjar bli på bra humör igen! : )


Nu. Cigg!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards