Alla inlägg under december 2008

Av J - 6 december 2008 02:32

Kan inte sova. Så jävla irriterande. Kanske borde vara vaken inatt och vända rätt på dygnet igen då. Blä!



2

Av J - 6 december 2008 00:52

2 dagar kvar!

Av J - 6 december 2008 00:51

Grattis Emil på födelsedagen!

<3

Av J - 6 december 2008 00:47

Nu har jag gjort ett städschema för morgon dagen!

Har redan börjat lite.

Har precis gjort klart min julkalender också!

Så imorgon blir det stan och handla grejjer för den!

Skit kul :D Suttit och pysslat som fan!

Kanske borde göra en julkalender till katterna också, då blir de nog

glada ^^


Borde sova. Så jag kommer upp i bra tid, men är inte trött längre, och

tänker inte ta sömnmedicin nu, då kommer det bli som idag!


Kanske ska städa lite till. Har hunnit rensa ur alla skåp förutom ett i köket.Tar det sist. Torkat av diskbänken också.

Måste verkligen köpa hyllor! Eller en byrå!


Så jävla sugen på att ta mina mått. Men ska inte göra det, inte så här på kvällen. Ska hålla mig tills på söndag. Hoppas de har minskat sen senast jag mätte, (13/11). Tror jag har gjort det iallafall. Mina svart byxor som jag fick av mamma sitter mycket lösare i midjan nu! Underbart!


Nu blire cigg.


//



Av J - 5 december 2008 21:30

Jag vann, jag vann, jag vann :D

Nu är jag skitglad! Hoppas kläderna är snygga!

Och hoppas hon skickar dem under helgen så de kommer på måndag

eller tisdag!


Och nu har min skinnjacka fått sitt första bud. :D


Jenni is veeery happy.

Av J - 5 december 2008 19:11

Nu är jag svarthårig igen! Känner mig mycket fräschare när jag är svarthårig!


Suttit och planerat massor för morgondagen!

Hoppas bara att jag vaknar i god tid och är pigg och på bra humör så

jag orkar med!

Jag ska göra städschema, rum, för rum!

Sortera och kasta!

Sen ska jag ha myskväll. Tjejfilmer, badkar, ansiktsmask, bara rå om mig själv! Ska planera klart min julkalender också ^^


Jag leder fortfarande auktionen på Tradera. Woho :D



Av J - 5 december 2008 18:55

Måste tipsa om GratisMode.se.   "MODE" = man kan 
få presentkort i diverse olika klädbutiker, du får till och med
välja fritt vilken butik du vill ha. Bra, va?

Du samlar poäng genom att värva vänner, göra gratiserbjudanden
och besöka hemsidor bland annat!

Klicka bara på länken och bli medlem ; )

http://www.gratismode.se/?c=19462


Av J - 5 december 2008 18:09

Grymt snyggt armband.

På rea också.

Beställt!


Den som vinner tävlingen får det.

Så jag ska allt se till att vinna :D

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards