Alla inlägg under juli 2009

Av J - 30 juli 2009 13:22





Gick upp tidigt idag.

Åkte till Karlstad vid halv nio, till Beroendeenheten!

Det gick skitbra!

De har satt i Stilnoct och Theralen!

Sen ska vi testa C, för att jag funkar på samma sätt

som jag gör med A. Så nu kanske jag blir som en normal

människa igen!


Så jag ska dit på måndag och ta kissprov och blodprover.

Om levervärdena är bra så blir det antabus. Blööh.

Är värt ett försök iallafall!


Ska börja gå på Beroendeenheten i stan 2 dagar i veckan, så jag slipper kanske proverna här i Kil! Hoppas på det!


Det känns som att allt börjar ordna upp sig, och det är så

jävla skönt!


27 dagar utan droger. Jobbigt som fan, men jag fixar det!



Nu ska jag och The Family snart upp till bby's jobb och störa honom lite.

Sen bolaget och fixa bby's sprit, sen apoteket.



Det bästa med att börja med C är att man går ner i vikt.

Sen jag slutade med droger har jag gått upp massor, och jag känner

mig som en flodhäst. Man bara äter och äter :P



Oooom 6 dagar blir jag ooooldie... ^^



Nää... Nu ska jag lyssna på mjusik!


//

Av J - 30 juli 2009 13:20

Var en bra dag igår!


Var med mamsen.

Sen uppe hos söta Thirre en sväng!

Fixade i lägenheten, nu börjar det se ut som att någon bor där :P

Fått ett vardagsrumsbord av Thirre också <3


Sen kom bby, vi bakade bröd.

De första bröden skulle man nog kunna använda som vapen, misslyckat!

Får baka om någon dag :P


Var en bra dag...



<3

Av J - 29 juli 2009 11:48





3 veckor med bby. <3

Av J - 29 juli 2009 11:46

Gick upp vid elva.

Började städa, fått bort nästan alla fläckar på golvet nu!

Sen kom mammi och Andreas med en soffa, WOHO!

Nu börjar det se ut som en lägenhet!


Jag, mammi, Emi och Isak drog till ÖB.

Handlade lite småsaker.

Sen hem.


Sen kom älskling, och vi gick till  mammi och hämtade en stor säng.

Underbart.

Tvättade också, tvättmaskinen gick sönder, så nu har jag blöt tvätt hela

jevla lägenheten!

Sen bakade vi kladdkaka.


Bby sov hos mig! <3

  
Av J - 29 juli 2009 11:44

Var i stan med The Family.

Var massa skoj!

Storhandlade på Ica Maxi, det värsta jag varit med om i hela mitt liv.

Hur orkar folk göra det varenda månad? Haha!

välte ner massor med tandborstar också, mitt flyt!

Kom hem på kvällen, drog över till en kompis och var där några timmar.

En sväng till Fagerås, sen tillbaka och drack massa kaffe!

Vid elva kom bby och hämtade mig, han hade med sig en tv till mig. <3

Sen hände inte mycket mer den dagen...

Joo, syster fyllde oldie ;D

Av J - 27 juli 2009 09:45


För tre år sen var det fint väder!


För tre år sen föll allt


... Igen!

Det är så svårt att förstå att det redan gått tre år sen

du försvann, det gör ont!

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här.

Så jag biter ihop och ler.

Men ikväll kommer jag falla sönder en stund och fälla tårar för bara dig.

Kommer någon vara där och torka bort dem?


Jag saknar dig älskade vännen!

Av J - 27 juli 2009 09:39

Lördag 


Åkte till Sunne.

Och allt som kunde gå fel gick fel, haha.

Nyktert var det också!

Men det var kul ändå.

Satt i en "Gud's" buss och käkade torra bullar och pratade med

konstiga människor, haha!

Om jag hade bloggat om det igår så hade jag säkerligen skrivit mer, haha!

Men icke!


Söndag


Var i stan med bby.

Sen ut till Apertin och hämtade Johannes, Robin och Christian!

Åkte runt lite.

Sen hem till mamsen.

Somnade ganska sent, tänkte på hur mycket jag behövde städa, haha!

Illa de!


Måndag


Varit uppe på soc och tagit pp, negativt as usual ;D

Ska strax in till stan med The Family.


Älskade storasyster fyller 26 år idag. Grattis <3



Inte direkt någon skrivglöd idag, men det kommer, det kommer ;D


Av J - 25 juli 2009 12:58

Quasimodo


You could be right and I'll be real
Honesty won't be a pain you'll have to feel
'Cause I don't need your approval to find my worth
I've been trapped inside of my own mind
Afraid to open my eyes 'cause of what I'd find
I don't want to live like this anymore

There goes my pain
There goes my chains
Did you see them fall
There goes this feeling that has no meaning

There goes the world off of my shoulders
There goes the world off of my back
There it goes

Does it scare you that
I can be something different than you
Would it make you feel more comfortable if I wasn't
You can't control me
You can't take away from me who I am

There goes my pain
There goes my chains
Did you see them fall
There goes this feeling that has no meaning

There goes the world off of my shoulders
There goes the world off of my back
You can't change me
You can't break me

There goes the world off of my shoulders
There goes the world off of my back

Have you ever felt that your only comfort was your cage
You're not alone
I have felt the same as you
Have you ever felt like your secrets give you away
You're not alone
I have been there, too

Everyone is looking
and everyone is laughing but I think everyone feels the same
Everybody wants to feel okay
Everybody wants to
Everybody wants to feel

There goes my pain
There goes my chains
Did you see them fall
There goes this feeling that has no meaning

There goes the world off of my shoulders
There goes the world off of my back

'Cause I don't want it
I don't want it
You can't change me
You can't break me

There goes the world off of my shoulders
There goes the world off of my back
There it goes


Sick cykle carousel


If shame had a face I think it
would kind of look like mine
If it had a home would it be my eyes
Would you believe me if I said I'm tired of this
Well here we go now one more time

I tried to climb your steps
I tried to chase you down
I tried to see how low I could get it down to the ground
I tried to earn my way
I tried to tame this mind
You better believe that I tried to beat this

[CHORUS]
So when will this end it goes on and on
Over and over and over again
Keep spinning around I know that it won't stop
Till I step down from this for good

I never thought I'd end up here
Never thought I'd be standing where I am
I guess I kinda thought it would be easier than this
I guess I was wrong now one more time

I tried to climb your steps
I tried to chase you down
I tried to see how long I could get it down to the ground
I tried to earn my way
I tried to tame this mind
You better believe that I tried to beat this

[CHORUS]
So when will this end it goes on and on
Over and over and over again
Keep spinning around I know that it won't stop
Till I step down from this for good

Sick cycle carousel
This is a sick cycle carousel, yeah
Sick cycle carousel
This is a sick cycle, yeah

[CHORUS]
So when will this end it goes on and on
Over and over and over again
Keep spinning around I know that it won't stop
Till I step down from this for good

[CHORUS]
So when will this end it goes on and on
Over and over and over again
Keep spinning around I know that it won't stop
Till I step down from this for good

Sick cycle carousel
Sick cycle carousel
Sick cycle carousel...



Grymt bra låtar.

Känns i varje kroppsdel! :D


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards