Alla inlägg under juli 2009

Av J - 25 juli 2009 12:57

Please come now I think I'm falling
I'm holding on to all I think is safe
It seems I found the road to nowhere
And I'm trying to escape
I yelled back when I heard thunder
But I'm down to one last breath
And with it let me say, let me say

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinkin'
Maybe six feet
Ain't so far down

I'm looking down now that it's over
Reflecting on all of my mistakes
I thought I found the road to somewhere
Somewhere in His grace
I cried out, 'Heaven save me'
But I'm down to one last breath
And with it let me say, let me say

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinkin'
Maybe six feet
Ain't so far down

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinkin'
Maybe six feet
Ain't so far down

I'm so far down

Sad eyes follow me
But I still believe there's something left for me
So please come stay with me
'Cause I still believe there's something left for you and me,
For you and me
For you and me

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinkin'

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinkin'
Maybe six feet
Ain't so far down

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinkin'
Maybe six feet
Ain't so far down

Please come now I think I'm falling
I'm holding on to what I think is safe


 Den här är så GRYM!

Fast ännu bättre när Richard sjunger den :D


Av J - 25 juli 2009 12:53

Vaknade runt elva, utsövd och på riktigt bra humör.

Skönt!

Varit hos mamma sen dess, och inte gjort något vettigt alls!

Haha.


Tog pp igår, negativt. As usual!

21 dagar nu, så jevla stolt!

Jenni fixar :D


Om 11 dagar fyller jag 21. Haha.

Oldie!


Lyssnat på Lifehouse hela morgonen, det är nog en av världens

bästa grupper tror jag! Gah, gåshud!


Ikväll blir det att åka till Sunne, bby ska vara chaufför!

Blir nog kul.


Ha, jag hade ju en jävla massa att skriva. Men det bara försvann :P

Kanske skriver något vettigare senare!



Två dagar kvar, vill inte.

Lyssnade på Better than me igår, låten som jag hade på repeat

när du dog.

Jag borde inte plåga mig så genom att lyssna. Men jag kan inte

låta bli!

Det är så tomt utan dig, men det är dags att börja vänja sig!



-----------------------


Oooh, btw... Syster, mammi, Andreas, Johan och jag ska

bowla när jag o syster fyller år. Kul, kul :)


Nä... Nu Lifehouse!


//

Av J - 25 juli 2009 12:47

Igår var jag i stan med mammi, syster, Andreas och Isako!

Ikea och tapetbutik! Kul som fan :)

Sen hem till mamsen och såg på nya Wallander, grymt bra!

Saknar dock de gamla skådisarna!


På kvällen drog jag över till bby.

Åh som jag har saknat honom!

Vi såg på Bolt.

"Nu börjar de"

Klockrent :D


När jag kom hem somnade jag direkt.

Säkert för att jag träffat bby : )


Nu sitter jag hos mamma och dricker kaffe... Mums ^^


Av J - 23 juli 2009 17:59

 Just de ;)




Idag bloggar jag som en idiot, för idag har jag verkligen inget liv!


Sökte in till skola idag. Tror inte jag har tid att plugga i höst, men jag vill :P

Det regnar, mina skor är blöta och snart ska jag och mamma gå och handla!


Jag lyssnar på Hinder, mycket minnen det!


Jag mår bra, tack vare älskade bby. Saknar honom! Käääääärlek på han :D



Bloggar verkligen om ingenting :P Så hoppas du är nöjd nu Linda när du har mycket att läsa :P



Nä, nu orkar jag inte det här ;D


//

Av J - 23 juli 2009 17:53



Den här veckan har jag lyssnat mest på.



1. Kent

2. Hinder

3. Pearl Jam

4. Kapten Röd

5. Three Days Grace

6. Smurfhits (Isakos fel ;P)

7. Vildsvin

8. Jewel

9. Rascal Flatts

10. Winnerbäck



Japps, jipps, jupps :P


Av J - 23 juli 2009 17:49

En av de bästa låtarna någonsin!


I hear the clock, it’s six a.m
I feel so far away from where I’ve been
I got my eggs, I got my pancakes too
Got my maple syrup, everything but you
I break the yolks and make a smiley face
I kinda like it in my brand new place
I wipe the spots off of the mirror, don’t leave the keys in the door
I never put wet towels on the floor anymore ’cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you

I called my momma, she was out for a walk
Consoled a cup of coffee but it didn’t wanna talk
So picked up a paper, it was more bad news
More hearts being broken or people being used
Put on my coat in the pouring rain
I saw a movie it just wasn’t the same
’cause it was happy and I was sad and
It made me miss you oh so bad cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you

I go about my business, I’m doing fine
Besides, what would I say if I had you on the line
Same old story, not much to say
Hearts are broken every day

I brush my teeth and put the cap back on
I know you hate it when I leave the light on
I pick up a book and turn the sheets down and then
Take a deep breath and a good look around

Put on my pj’s and hop into bed
I’m half alive but I feel mostly dead
I, I try and tell myself it’ll be all right
I just shouldn’t think anymore tonight ’cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you
Yeah, you were meant for me and I was meant for you

Av J - 23 juli 2009 17:47

Ögonen gråter, men munnen den ler Hon är på väg upp, och vill aldrig mer ner Från löften och svek blev hon självdestruktiv Och i rop på hjälp sökte hon ta sitt liv Hon byggde en väg utav falska skratt Men bakom fasaden var det mesta svart Jag hoppas att hon hinner komma till ro Innan skalet spricker och faller ihop Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner Om timglaset blir tomt så finns hon inte mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut Om jag hade vetat hur det skulle bli Så hade jag tvekat och smugit förbi För jag var den droppen som slutligen fick Bägarn att svämma när säkringen gick Så brinn för att synas och skrik så det hörs För snabbt kan du tyna och visionen förstörs Och även om ingen kommer skylla på mig Så tar jag på mig skulden till ödet för dig Om timglaset blir tomt och sanden rinner ner Så lyser inte solen på våran flicka mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut Solo Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner Om timglaset blir tomt så finns hon inte mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut X2

Av J - 23 juli 2009 16:06



Jag och syster var uppe i Kil och hämtade grejjer och köpte cigg.

Nu är jag hos mamma, syrran jobbar och mamsen och Isak är på Ikea!

Har varit duktig och diskat, ska strax ut med hundarna, sen dammsuga.

Borde gå hem till mig med det jag handlat, men orkar inte än :P


Soc ringde och förklarade varför pengarna inte kommit.

Puckon :P

Men nu har syster fört över pengar, så.

Färga håret idag kanske?

Så jag känner mig lite fresh.


Mår bättre än jag gjorde tidigare idag, precis som jag sa.

Jobbigt när det blir så där, men det går ju över så fort. : )


Nä...


Nu har jag inte tid med det här ;P



Kent - Utan Dina Andetag

Kaaaatjing!


//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards