Alla inlägg under juli 2009

Av J - 21 juli 2009 17:21

Fredag

Utgång. Var Skitkul.

Lite bråk, men sånt som hör till. Ha!

Full som en kastrull :p

 Lurade på Johannes klänning och högklackat, klockrent :D


Lördag

Utgång igen.

Älskade kusin kom! Stannade inte så länge, men var sjukt kul!

Gick lite snett, men det löste sig till slut.

Tjaffs med äckelfjortisar, men har man inget liv så ;D


Söndag

Var inte mening, men blev fylla idag med.

Var ingen bra dag. Massa lögner och bråk.

Nu vet jag var jag har mina sanna vänner iallafall. Fy fan.

Tur att bby inte tror på skitsnack!

Blev tatuerad och tatuerade mig själv. Inget minne utav det.

Och det kommer gå åt mycket pengar åt att tatuera över. Haha!


Måndag

Var uppe hos soc. Pengarna inte kommit in trots att de fördes över

i onsdags. Skapligt irriterande!

Tog det lugnt. Var hos mammi. Sen kom bby.

Sov ensam. Kändes konstigt, haha!


Det var min helg, ganska kortfattad dock. Men kul var det :D



Av J - 17 juli 2009 13:13



Blir så sjukt trött på allt skitsnack och alla falska rykten!

Jag försöker att inte ta åt mig, men det är klart att man

gör det ändå...

Jag vet att jag inte är felfri, att jag gjort många misstag

i mitt liv!

Men jag har inte haft ett lätt liv, och jag försöker ordna upp det!

Alla har väll rätt till en ny chans, right?!

Förstår inte hur bby vill vara med mig när alla snackar så mycket skit.

Han är guld värd!


Igår fick jag höra att jag är stark!

Och det är jag fanimej!

Den största hämnden är att lyckas, och det är precis vad

jag ska göra!


"Le bara, det svider bättre"

Av J - 17 juli 2009 13:10

Var hos A och F igår. Var skitkul!

Sen hem, duscha och tillbaka igen.

Sen följde jag med bby till verkstan när

de fixade hans nya stereo, bra ljud som fan :D


Sen blev det åka bil hela kvällen!

Skitroligt.

Vin och öl!

Trillade inte en enda gång :D

Var mycket skitsnack, men komplimangerna vägde

upp det. Haha.

En riktig puma, haha ;P


Pratade med Linda, saknar henne massvis!


Ikväll ska jag kanske följa med bby och de ut, eller så

är jag hos mamma. Inte bestämt mig ännu...


De jevla skitpengarna kom inte in idag.

Då kommer de vid sju ikväll som de brukar, eller i värsta fall på måndag.

Sugigt...


Nu ska jag gosa med Isako! Underbara unge!

Av J - 16 juli 2009 14:43

Kapten röd igen :)


Haa.. Whoaaaaaoohh
Men vi tar inga order från dom.
Vi Tar inga order från nån..

Du får inte, ge upp utan en kamp, nej du kan inte vända så fort vägen blivit brant.
Å du tar inga order från någon fesen kommendant,låt dom försöka men ditt svar blir millitant.
Men du kommer aldrig, ge upp utan en kamp, nej du kan inte tiga nästan inget blir genant.
Å du tar inga order från någon fesen kommendant,låt dom försöka men ditt svar blir millitant.

Ey ey,
För den svenska tigern lever på svenska parti.
Han gör det fritt fram för deras svenska parti. YO
För den svenska tigern går i tystnadens namn.
Och när du och jag står tysta ja då smyger han fram.

Höger Extreministen går i skuggan, han sprider sig undan för undan.
Och propagerar för brott i det dunkla, sen skyller dom allting på förortens ungar.
Och med en dröm om grönare lundar där dom kan gå med sina renrasiga hundar.
Och men vi vet hur det går vad som stundas, så vi vägrar ge upp och vi kommer aldrig blunda.

Vi kommer aldrig, ge upp utan en kamp, nej du kan inte vända så fort vägen blivit brant.
Å du tar inga order från någon fesen kommendant,låt dom försöka men ditt svar blir millitant.
Men du kommer aldrig, ge upp utan en kamp, nej du kan inte tiga nästan inget blir genant.
Å du tar inga order från någon fesen kommendant, håll ut min syster.

Håll ut systra mi. Du kan se igenom deras mask och deras leende av plast.
Deras, Botoxsysteri, men är det till en lycka eller last när ditt smajl sitter fast.
För varje dag som passerar, bevittnar man hur någon ung själ havererar.
På grund av något sjukt ideal dom planterat, du är ingen vara man kan reklamera.
Men du vet när dom vill lära dig bli smal utan att banta.
Med så mycket plast i kroppen att dom går och bantar.
Men det är inte dig dom vill ha det är dina slantar,
så dom är inga vänner å dom e inga bekanta.


Du får inte, ge upp utan en kamp, nej du kan inte vända så fort vägen blivit brant.
Å du tar inga order från någon fesen kommendant,låt dom försöka men ditt svar blir millitant.
Men du kommer aldrig, ge upp utan en kamp, nej du kan inte tiga nästan inget blir genant.
Å du tar inga order från någon fesen kommendant.

Nej du tar inga order från dom! Nej du tar inga order nån! Åhhhneeeeeeeej
Nej du tar inga order från dom! Åh Nej nej.

Ta inga order från dom va dom än säger, ta inga order från nån.
Ta inga order från dom va dom än säger, ta inga order från nån.

Av J - 16 juli 2009 14:38

Grymt bra låt. Grym grupp i övrigt!


Eey, eey, eey, eey
Du är inte trasig, du behöver inte fixas
Låt dom inte lura dig att tro din klocka tickar
Nej dom vill få ditt självförtroende att svikta
Så du ska ge dom pengar för att klippa och klistra
Vägen till lycka kommer aldrig vara sicksack
Man hittar mera fel och börjar sjunka som en kvicksand
Så när dom säger vi ska titta
och härma våra förebilder svarar jag dom vilka
Jag ser inga på TV och jag ser inga i riksdan'
Dom säljer livet så det är inte dit vi siktar
Så vi slutar aldrig bränna upp deras artiklar
Med människan ska man aldrig mixtra

Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
När priset går upp kommer själen gå ner
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
Du kan sluta o leta det finns inga fel

Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar
Annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda
Å men jag vet det är inte konstigt att man tvekar
Ingen kan fly när idealen bara ekar
Kraven finns där vart man än vänder
Att du inte duger är signalerna dom sänder
Modetidningarna bara sprider trender
Som inte passar människan så folk mår sämre
Ändå undrar alla vad det är som händer
När vissa väljer svälten

Men du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
När priset går upp kommer själen gå ner
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
Du kan sluta o leta det finns inga fel

Vad snackar dom om, vad snackar dom om?

Av J - 16 juli 2009 14:35

Sov ensam inatt.

Sov sjukt konstigt.

Drömde massor, vaknade av att jag grät.

Jag hatar när det förflutna förföljer en i drömmarna!


Massa rykten går runt om mig i Kil.

Tänk om folk visste hur liten jag egentligen är.

Blyg och rädd för allt :P


Tog pissprov idag.

NEGATIVT!!!!!

Så jevla glad :D


Är hos mammi nu.


De jevla pengarna kom inte in idag.

Imorgon kanske, men i värsta fall måndag.

Det kommer bli måndag, med mitt oflyt.

Och jag ska ju fanimej ut i helgen :P

Problems :P

Aja. Tänker på det senare...


Träffa bby ikväll!


"Du är inte trasig, behöver inte fixas"

Av J - 15 juli 2009 09:33

Det var massa mys igår vid Fryken.

Isak är så rolig. :)


Efter Fryken blev det hem till mamsen för att fika.

Sen drog jag och bby och träffade Christian o company!

Jag övningskörde utan att döda någon, haha :)


Gick upp redan vid halvnio imorse, duktigt!

Nu sitter jag hos mamsen!

Snart Soc, möte om öppenvården.

Sen stan till Beroendeenheten!

Fortfarande drogfri :)


Jättesvullen i ansiktet, hoppas verkligen det är borta innan

helgen :P



Nu ska jag kika på möbler och dricka kaffe!



//

Av J - 14 juli 2009 18:50

Sjukt mätt av mammas underbart goda bullar!


Nu har solen tittat fram igen och jag, mammi, Emi, Isako och vovvarna

ska ner till Fryken. Sen kommer bby också dit :D


A är skitsur på mig. Vet inte riktigt vad jag ska göra

eller säga. Allt verkar bli fel ändå. Blir förhoppningsvis

bättre, för jag vill ju faktiskt ha kvar henne i mitt liv!



Nää ni.. Nu ska vi åka..


Pöss

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards