Alla inlägg under juli 2009

Av J - 23 juli 2009 12:00

Dagarna smyger så snabbt förbi att det är svårt att
tro det jag läser, 2312...
Tråkiga siffror för er, men för mig är de hela världen.
De hjälper mig att hålla reda på hur många dagar du varit borta, hur länge jag har saknat.
Samtidigt blir jag arg för att jag håller räkningen, för egentligen vill jag ju inte veta, inte minnas.
Inte veta att det är så länge.
Jsg gråter inte längre, de har lärt mig att det är bättre att låta bli, för du kommer ändå inte tillbaka.
Men vissa dagar pappa, så vill jag faktiskt få gråta, men jag låter bli, för då blir det bara värre.

I 2312 har jag saknat ditt skratt, jag vet inte om jag vill sakna i 2312 dagar till, så nu är det dags att komma tillbaka. Snälla?



Sluta vara död nu, för jag behöver dig. Mer än någonsin!

Förstår du inte det?

<3

Av J - 23 juli 2009 11:34

Alla dessa frågor men så få svar.
Alla dessa känslor men dom bra finns inte kvar.

Allt detta mörker knappt något ljus jag ser i denna dimma.
Kan bara stå maktlös och se min livsgnista försvinna.

Meningen med livet kan nog ingen svara på.
Trots detta ser jag människor som fortsätter kämpar på.

Vissa har det jobbigt andra har det lätt.
Detta ständiga mörker är det enda jag har sett.

Tankarna att försvinna dyker upp bara mer och mer.
Tårarna dyker upp och blir fler och fler.

Lycklig utåt är min fasad som jag ger.
Hur jag egentligen mår är det ingen som ser.

Paniken, ångesten, nedstämdheten, rädslan försvann.
När du sa till mig; Kom och lägg dig i min famn.

osäkerheten var plötsligt borta med vinden.
När du torkade bort mina tårar ifrån kinden.

Utan dig hade jag fortsatt genom mitt mörker fortsatt vandra.
Ovissheten om att aldrig en dag att kanske få stanna.

Du tände ljuset i min själ bara sådär.
Så säg mig är detta verkligen känslan att vara kär?

Så vem var denna vackra varelse som plötsligt kom ifrån ovan?
En ängel som av Gud fick gåvan?

En gåva som gjorde mitt svaga ljus började flämta.
Mitt ljus mer kraft snart kanske kommer att få återhämta?

Jag undrade varför det fanns mörker kvar.
Hoppas att du finns kvar i alla våra dar.

Det mörkaste mörker lycka, hopp det kan ge.
Vänta och och be, snart en ängel ni kanske ser.

Jag började att tro på änglar idag.
Trots mitt ljus när jag vaknade var så svag.

Ska jag berätta vem tog bort allt det onda nu?
Jag tror du vet vem det är för det var du!

Du viskade mitt namn så försiktigt i mitt öra.
Så försiktigt som bara en ängel kan göra.

Johan...

Jag vågar inte längre säga ditt namn så högt.
Eftersom du verkligen är det jag så länge hade sökt.

Du frågade mig varför jag var rädd att säga ditt namn.
Jag svarade jag är rädd att någon ska ta dig ifrån min famn.

Snälla var med mig och jag ber dig aldrig försvinna från min sida.
Speciellt inte nu efter allt jag i livet har fått genomlida.

En dag föll du en tår som snabbt försvann i en vind.
Jag hann inte ens torka bort den från din ljuva kind.

Det gör så ont i mig att dig fälla en tår så här.
Speciellt när du är den för mig jag håller så kär.

Min livlösa låga som du skänkte inom mig började kraftigt brinna.
När jag såg din glädje i ögonen snabbt började försvinna.

Oroa dig inte min ängel jag vet nu vad jag skall göra.
Lyssna och blunda så skall du få höra.

Det är din tur att nu ligga i min famn.
Nu är det min tur att till dig viska mitt namn.

Jag viskade mitt namn så försiktigt i ditt öra så som du gjorde i mitt.


Du är underbar!

Av J - 23 juli 2009 10:45



Vaknade för drygt en halvtimme sen.

Humöret är inte på topp.

Men det blir bättre med lite nikotin och kaffe.

Saknar bby gör jag också!

Hoppas han mår bättre idag än han gjorde igår... <3



Jag är så jävla trött på det här nu!

Av J - 23 juli 2009 10:38




Jag fick en låt igår.


Sover du så vakar jag,
Min puls är dina hjärteslag,
När du är vaken följer jag,
Vid din sida både natt och dag

När jag är vaken är du allt jag ser,
Och jag skall inte svika,
inte falla ner
Det får aldrig någonsin ske,
För världen är vår fiende

Vakthund, vakthund, jag är din vakthund
Alltid tätt intill med både hugg och slag
Vakthund, vakthund jag är din vakthund
Min heder är din trygghet, trohet är min lag

Du är trygg hos mig, jag är för alltid din
Och ingen djävul kommer någonsin röra vid ditt skinn
Varje ed är sann och de har svurits medan blodet rann
När jag bevisat vad jag kan
Din dobermann

Jag blir här till mitt bittra slut
Evig kärlek falnar aldrig ut
Ditt namn har etsats till mitt liv
En länk av stål som glöder, som är explosiv
Hur kan jag föreställa mig
Ett liv av tomhet, övergiven utan dig
Det är den största skräck jag har
Att du ej längre skulle stanna kvar

Vakthund, vakthund jag är din vakthund
Alltid rätt intill med både hugg och slag
Vakthund, vakthund, jag är din vakthund
Min heder är din trygghet, trohet är min lag

De satans jävlarna som vill ha dig
Ska få se rabiesattacker när de möter mig
Må fan ta frigjordhet åt helvete med din frihet
Jag är och förblir han
Din dobermann

Vakthund, vakthund, jag är din vakthund
Alltid tätt intill med både hugg och slag
Vakthund, vakthund jag är din vakthund
Min heder är din trygghet, trohet är min lag

Du är trygg hos mig, jag är för alltid din
Och ingen djävul kommer någonsin röra vid ditt skinn
Varje ed är sann och de har svurits medan blodet rann
När jag bevisat vad jag kan
Din dobermann
De satans jävlarna som vill ha dig
Ska få se rabiesattacker när de möter mig
Må fan ta frigjordhet åt helvete med din frihet
Jag är och förblir han
Din dobermann

Av J - 22 juli 2009 11:12



Brukar inte tycka om Kent covers, men den här versionen är grym.



http://www.youtube.com/watch?v=BziPIPwNKiM


Erik Linder är grym överhuvudtaget.

Gjort covers på Håkan och Winnerbäck också.

Sitter här med gåshud!


Så jävla grymt!


<3

Av J - 22 juli 2009 10:15





2 veckor med bby!

-v-

Av J - 21 juli 2009 17:31

Svarar på kommentarer lite senare ikväll.

Kul att ni börjat kommentera igen :D

Av J - 21 juli 2009 17:25

Vaknade ganska tidigt och gick upp till mammi!

Kollade om pengarna kommit in, men icke.

Så sjukt jävla irriterande!

Gick upp till soc vid 12. De tyckte det var skitkonstigt att

pengarna inte kommit in. Måste blivit något fel på vägen.

Fick veta hur mycket jag får den här månaden, och jag ligger 2600:- back.

Kommer bli en jävligt jobbig månad med andra ord. Tur att man fyller år så man kanske får lite cash där :P

Fick iallafall en matrekvisition av soc, så ikväll ska bby äntligen få

sin lyxmiddag som jag lovat i typ 100 år nu. :P

Sen tog jag pissprov.

Negativt.

Drogfri i 18 dagar nu :D

Sen var jag uppe hos Thirre och Malin!

Har verkligen fått mig riktiga vänner där. Så jävla skönt!



Tog bort min lunar häromdagen, det var inte populärt för fjortisen, haha!

Har dock skaffat en ny, måste ju kunna ha kontakt med vänner som inte har msn, bdb, fc, helgon osv, osv.

Jag vet inte vad jag gör, men jag är iaf jävligt intressant har jag märkt.

Haha.

Det roliga är att jag mest sitter och skrattar åt det när de säkerligen sitter och är helt pissed off, haha.

Kul att de vill få mig att skratta iallafall :D


Sitter hos mamma mu nu, lyssnar på blå, blå ögon.

Syrran skrattade och sa att jag blivit Kils-brud el nåt. Haha.

Men den är ju bra ju :D


Imorgon blir det Ikea med Therese om pengarna kommit in.

Så hoppas.

Ska ju antagligen till Sunne imorgon ju :P


Saknar bby, men om en halvtimme slutar han jobba.

Tjoho :D


Nu ska jag fixa lite saker...


//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards